Shop More Submit  Join Login
About Literature / Hobbyist Member Rylee MinerFemale/United States Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Premium Membership
Statistics 25 Deviations 15 Comments 305 Pageviews

Newest Deviations

Commissions

Boss Me Around! :D
Harmony (the main character of a book I'm writing) by RyleeMiner
The Moon Fairy Flies At Night by RyleeMiner
Revamped Scene Girl by RyleeMiner
Paint You Wings by RyleeMiner
Give me a description of a character and I'll draw it :D

Favourites

Donate

RyleeMiner has started a donation pool!
0 / 200

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

Journal History

Webcam

deviantID

RyleeMiner's Profile Picture
RyleeMiner
Rylee Miner
Artist | Hobbyist | Literature
United States
Interests
So, I just received my drawing tablet in the mail (actually via UPS).
This post is essentially me getting used the keyboard part of it. lol
It's hard to train yourself to look at your screen instead of down at the tablet, but it's so much more fun than using a normal keyboard.
Drawing with it is also very hard to adapt to, but I'm slowly getting the hang of it... slowly. lol.
I purchased the Wacom Intuos (not entirely sure what model.
I'm in love with it so far and i've only had it for about 4 hours.
I'll definitely keep you all posted as I become more experienced with this amazing piece of technology. :D
Talk to you all soon. :) Wish me luck. haha

Love, Malice!
  • Mood: Wow!
  • Listening to: People talking
  • Reading: things on the page
  • Eating: nada
  • Drinking: water

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

:iconrika-dono: :iconclover-teapot: :iconquackingmoron: :iconmushroompolice: :icondestinyblue:

Comments


Add a Comment:
 
:iconthejamray:
theJAMRAY Featured By Owner Oct 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
thank you for the favorite mal <3
Reply
:iconryleeminer:
RyleeMiner Featured By Owner Oct 5, 2014  Hobbyist Writer
No prob, Jam. lmao
Reply
:iconthejamray:
theJAMRAY Featured By Owner Oct 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
nvm dumb question, you know me as jam
Reply
:iconthejamray:
theJAMRAY Featured By Owner Oct 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol do u know who i am?
Reply
:iconryleeminer:
RyleeMiner Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Writer
pssst your real name starts with an A shhhhhh
Reply
(1 Reply)
:iconlifeandlive:
lifeandlive Featured By Owner Sep 2, 2014  Hobbyist General Artist
So pretty! I wish I could draw like that! sadly all my art is kinda crappy
Reply
:iconryleeminer:
RyleeMiner Featured By Owner Sep 2, 2014  Hobbyist Writer
All I do is watch youtube tutorials and practice. Also, tracing is a good way to teach yourself. Mine started out worse than yours, it just takes time :) and thank you by the way. :D
Reply
:iconquackingmoron:
QuackingMoron Featured By Owner Jul 11, 2014
Thanks for the watch!
Reply
:iconryleeminer:
RyleeMiner Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist Writer
You are welcome :D Thanks for the llama :S
Reply
:iconiraincrows:
iRainCrows Featured By Owner Dec 29, 2012
Hey, welcome to dA :D If you have any questions feel free to ask me. Btw, I saw that heart and barbed wire drawing, I really like it!

Oh, and if it's not too much trouble could you check out my stuff too...?
Reply
Add a Comment: